Review Of Terlerken Yorgan Ideas

Okunanı Dinle, Evrenin Derin Sesini Dinle, Kendini Dinle Anlamındadır.


Mesnevî’ni̇n i̇lk 18 beyti̇ ve şerhi̇. Partnerin yumuşak, sen sert yatak istiyor olabilirsin. Eylülden bir yorgan al bana tenha bir gecede sarılsın öyle yalnız bir bahçede sarmaş dolaş yakalanalım onunla isıtırken ben seni, sen ben, ben senken bir yaz gecesinde eylül‘ü özleyip terlerken, rüzgardan dallarım eğilmiş varsay, anne hüznüne bakakalmış çocuk.

“Dinle” Önerisi, “Oku” Emrinin Karşılığıdır.


Beddualar, küfürler ortalığın malı olmuş ama kimsede ne günaydın ne seni seviyorum ne de başka yumuşak bir cümle bulunmaz. Kutusu bir tablete göre büyük olan bu sihirli ilaç devrin her derde deva ilacıydı sanki. Kimileri sıcak yaz günlerini severken, kimileri de kapalı, puslu kış günlerini sever.

Bebek Yorgan Kadın Marka Yorgan Kapitone Kadın Kış Dutik.


Özellikle dışında açık kahverengi saçlı, rujlu bir kadın yüzünü ekşitmiş haldeydi. Hem ruhu, hem bedeni aynı anda hastalanırsa ne yapmalı insan? Süzüleceğim, inadım inat, manken gibi olmasam siz görün!

Kim Ki Nasipsizdir Rızkı Hep Gecikir.


Sonsuz bir evrenin içinde yer alırken mikro bir gezenden sökülen. Cüneyt zeynel ve kartalla birlikte başvurumuzu yaptık. Kutusu bir tablete göre büyük olan bu sihirli ilaç devrin her derde deva ilacıydı sanki.

Kısa Söylemek Lazım O Zaman, Vesselam.


Yol arkadaşlarımı daha önceki sayılardan da tanıyorsunuzdur sanıyorum. Çarşaf ve yorgan kılıfı sırıl sıklam olmuş.üzerimdeki kırmızı tişörtün. Çift kişilik yataklarda bile herkesin ihtiyaçlarını ayrı ayrı değerlendiriyoruz ve gerekirse yatağın sağını ve solunu farklı tasarlıyoruz.