Cool Papierdun Beursie 2022

Dis Werklik So Maklik Soos Dit, En Nie So Duur Dat Dit Die Beursie ‘N Gat In Sal Brand Nie.


Onvermoë van die liggaam om sekere voedsel ten volle te verteer of te verwerk. Dis welbekend dat ksa se beursie tans papierdun is en die winste wat met die reeks verlore kan gaan, kan ernstige gevolge vir die spel hê. Maar die nag toe sê sy ’n ding van stand:

Verdwaal In My Oë Terwyl Jy Hardloop Deur My Gedagtes Elke Minuut Van Elke Dag.


Sy kyk hul om die beurt deurdringend aan en sê dan: Smelt die botter oor lae hitte. 4801 eightth ave (tussen 48ste en 49ste ste), brooklyn;

Die Tydskrif Is Vir Enigeen Wat Geïnspireer Word Deur.


Die chef george crum neem toe ‘n aartappel of twee en sny hulle in papierdun en braai dit in olie. Nou kan die deksel opgesit word, en oor stadige hitte kan die spulletjie staan en prut. Eenvoudig en prontuit lees ek die woorde in oorle' skoonpa herman se bybel.

En Toe Het Ons My Beursie Loop Haal En Gaan Eet En Dans En Ek Het Haar Vertel Van My Plase En Goed.


As daar dan ‘n ekstratjie in die beursie is word ‘n blikkie boeliebief of pakkie weense worsies of frankfurters bygevoeg word. Sarie kos gaan oor kos wat die mond laat water en is trots sa. Sny appel in papierdun skyfies, doop in die stroop en plaas op waspapier.

Sout, Peper, Rooipeper Na Smaak.


Maak ‘n suiker stroop mt 1 koppie water en 1 koppie suiker. Ander se positiewe bullshit word in oormaat vir. “julle sny jul tydsberekening papierdun,” sê sy sonder om te groet.