Review Of Ons Bank Otm's Naby My 2022

Dwarsdeur Ons Lewens Staan Ons Voor Keuses, Besluit Ons Watter Paaie Ons Wil Loop En Hoe Ons By Daardie Bestemmings Wil Uitkom.


Dit sluit onder meer in: Die hoekie van die rusbank waar ons die televisie kan sien, die skootrekenaar kan bykom en naby die muurprop wat ons selfoon, tablet of elektroniese leser kan laai. As daar iets op die sleutelbord van ’n otm vir jou vreemd lyk, kan dit maklik ’n vals skerm wees wat skelms aangebring het.

Hierdie Koekies Stel Ons In Staat Om Besoeke En Verkeersbronne Te Tel Sodat Ons Die Werkverrigting Van Ons Werf Kan Meet En Verbeter.


Intussen kan luisteraars na rsg luister deur die oudiokanale van dstv 813 of openview 615, aanlyn by rsg.co.za of met die sabc news se toepassing vir slimfone. Die polisie het op onder meer springpatrone beslag gelê. En soos met enige rit, neem ons rigting ons na ons beplande bestemming toe, ongeag die versperrings, ompaaie en hindernisse wat op daardie.

“Mense Dink Die Bank Is Beroof Omdat Die.


Al die tegnologie het ons grense nou so verbreed, dat ons onself in ʼn baie klein hoekie geverf het. My oupa en pa was saam op die plaas en die donkies is gebruik vir ploeg. “die middeljarige man was op pad om geld by die bank se outomatiese tellermasjien via easywallet te onttrek.

Ek Is Lief Vir Die Natuur En Plante En Alle Diere.


So was dit maar daardie tyd. Hy of sy sal dan jou bankkaart omruil met ’n soortgelyke een sonder dat jy dit agterkom. Berta my ouma en haar koei berta.

“Mense Moet Niemand Naby Hulle Toelaat Wanneer Hulle By ’N Otm Besig Is Nie.


“ek het binne 10 minute die kaart by my bank gaan stop, maar dit was te laat. Die misdadiger sal die gebruiker by die kitsbank nader en hulp aanbied. Sy het bygevoeg sy kan nie onthou of sy haar pin ingetik het nie.