Incredible Cıvık Hamurdan Pişi Tarifi References

Yani Poğaça Hamurundan Biraz Daha Cıvık Olacak.


İçi de puf puf olduğundan ailecek çok seviyoruz. 02 mart, 2012 cerenim.com dedi ki. Dünyanın en büyük ve en zengin yemek arşivi nefis yemek tarifleri olarak 2007'den beri her gün sofranıza konuk oluyoruz!

See More Ideas About Turkish Recipes, Food, Recipes.


1,5 su bardağı ılık su. Biliyorum zor yoğurulan,cıvık bazen de öf dedirten bir hamur oluyor. Herkese merhaba bu videoda sizlerle mayalı hamurdan kolay pişi nasıl yapılır onu paylaştım.

Mayanın Erimesi Için Biraz Bekleyin.daha Sonra, Tuz Ve Yavaş Yavaş Un Ekleyerek Yumuşak Bir Hamur Hazırlayın.yoğurduğunuz Hamur Katı Olmayacak Hamurun Kıvamı Biraz Cıvık Olacak.


Yarım paket yaş maya(20 gr) tuz; Selam ben de i̇svec'te yasiyorum ve bu aksam yapacagim sizin tarifinizi:) 09 eylül, 2012 adsız dedi ki. Eğer hamurun kıvamı cıvık ise biraz daha, kıvam alıncaya kadar un ilave edebiliriz.

Ev Yapimi Muhteşem Lahmacun Tari̇fi̇mi̇ Mutlaka Deneyi̇n Hanimlar ( Müthi̇ş Lezzett) 4 Su Bardağı Ilık Süt,,2 Paket Instant Maya,,, 1,5 Çay Bardağı Sıvı Yağ,,,1 Yemek Kaşığı Şeker,,1 Yemek Kaşığı Dolusu Tuz,,,,, 1,5 Kiloya Yakın Un ( Su Bardağım 220 Ml)


Aksi halde daha kuru ya da daha cıvık bir hamur elde edersiniz. Elinizi hamurdan kurtarmak için una batırıp hamuru toplayabilirsiniz. Süt ve unu bir spatula yardımı ile karıştırın.

2 Silme Tatlı Kaşığı Tuz.


1 su bardağı sıvı yağ 3 dolu kaşık sıvı yağ; Beyhancigim adim aysen gorguorta mahallesinden lakabimiz hocalar.