Cool Buzdolabı Su Damlatıyor Ideas

General Electric Buzdolabı Arızalarında Teşhis, Hizmetten Önceki En Önemli Aşamadır.


Buzdolapları iç haznesine su damlatıyor ise bir sıcaklık artması, yeterince soğutamama durumları vardır. İstanbul buzdolabı tamiri fiyatlarına bak, karşılaştır. 10 yıllık arçelik nofrost buzdolabı alt bölmeye su kaçırıyor du 1.5 ay önce fişi çekip buzları erittik arka motor su kabına su aktığını gördük 1.5 ay kullandık yine yanı olay oldu bu arıza nedeni videodaki kabaran rezistans olabilir mi dolap soğutmasında hiç bir sorun yok alt ve.

Ama Daha Çok Alt Tarafta Sebzeliklerin Olduğu Bölümde Oluyor.


Su akıtma bazen üst taraftaki panelden de oluyor. Hortum sıkışmışsa kıvrılmışsa yada bağlantıları gevşemişse, su akıtma meydana gelebilir. Ariston buzdolaplarının en büyük sıkıntılarından bir tanesi buzluklarında aşırı şekilde karlanma ve buzlanma yaşanmasıdır.

Başlığı Tıkladım Içeriğe Yazıya Baktım,Marka Tahmin Ettiğim Gibi Arçelikmiş.son 10 Senedir,Çok Duydum Arçelik Buzdolabı Kullananlardan Su Akıtıyor Şikayeti.


Buzdolabını dün yerinden çıkartıp, arkasını temizledim. Ancak sorun hallolmamasına rağmen giderek arttı şimdi daha çok şu damlatıyor. İstanbul üsküdar 23.01.2022 buzdolabı tamiri.

Vestel Buzdolabı Buzluktan Su Damlatıyor Ise Kontrol Etmeniz Gereken Ilk Yer Kapakların Tam Kapanıyor Olup.


Nagihan 27 haziran 2020 15:40. 1 ocak 2019 by admin in genel no comments. 2010 yılında aldığım buzdolabı buzluk ile sebzelik kısmı arasındaki hava deliklerinden su akıtıyor daha önce en az üç defa firmaya bildirdim ve bakım ekibi geldi.

Bu Kronik Bir Sorun Haline Gelmiştir Ve Pek Çok Buzdolabında Bu Sorun Yaşanmaktadır.


Eğer buzdolabı modelinizde su sebili varsa, sebilin bağlandığı ağı veya damacananın hortumunu gözden geçirin. Diğer nedenler, yanlış kurulum, mekanik arıza, tahliye tıkanması veya çatlak drenaj borusu gibi hasarlı ekipman içerebilir. Ariston buzdolabı buzluktan su damlatıyor.