Always Bauhaus Möbel Yeniden Üretim References

Okulun Yeni Sloganı “Endüstri Için Sanat” Oldu.


Gropius zanaat vurgusundan vazgeçmeden bauhaus’un amaçlarını 1923 yılında yeniden belirledi: Yüzyılın başında, sanatsal devrimler ve ilerici sanatçılar, bu konuda üretim ortaya koyacak kurumları ve. Möbel und accessoires der 20er bis 50er jahre harmonieren perfekt mit dem look.

Bu Bağlamda, Bauhaus Manifestosu’nun Ve Bauhaus Öğretilerinin Yeniden Yorumlanarak Dijital Üretim Çağında Eğitime Ve Üretime Yol Gösterici Nitelikte Bilgiye Ulaşılabileceği.


Türk patent ve marka kurumu tarafından “bir ürünün. Bauhaus tasarımı uyum ve sadeliği hedefler, bu nedenle mimari renk şemaları genellikle beyaz, gri ve bej gibi temel endüstriyel renklerle sınırlıdır. Tasarım disiplinlerinin her bir alanını araştırma nesnesi olarak ele almış;

Seri Üretim Teknolojisi, Hızlı Tüketim Toplumunu Hazırlamıştır.


Kibirli ve görgüsüz bir cehalet, toplum sorunlarına duyarsızlık, siyasi konularda. 1919'da yayınlanan bauhaus manifestosu ise şöyle der: Bycadde restoran lokanta dekorasyonunuz için size hem fikir sunar hem de size özel üretim yapar.

Budalaca Bir Tüketme Hastalığı, Asalaklık, Kolaycılık, Zahmetsiz Zengin Olma Tutkusu;


Yüzyılın başında avrupa’da sanat eğitimi yapan atölyeler yeniden canlanırken, eğitim akademilerden bu atölyelere kaymaya başlıyordu. Bauhaus kendi içine her alandan sanatçı ve zanaatkârı dahil etmiştir. Bu sırada, toplu üretim için geliştirilen yeni teknolojileri de benimsemiştir.

1993 Yılından Bu Yana Mobilya Imalatındaki Tecrübemiz, En Şık Mobilya Tasarımlarıyla Birleşerek Çağdaş Mobilya Konseptine Yeni Bir Bakış Açısı Getirerek Mobilyayı Yeniden Yorumlamaktayız.


Yüzyılda mimari, tasarım, sanat alanlarında yeni akımlar yaratmış bir okuldur.kurulduğu zaman dünyanın en seçkin ve çağdaş mimarlarını, sanatçılarını, bir araya getirerek, yalnızca bir eğitim kurumu yaratmamış, aynı zamanda bir üretim merkezi ve tüm bunların konuşulup tartışıldığı bir yer haline gelmiştir. Bu tutum, seri üretim için de oldukça işlevsel bir seçenektir. …mimarlar, heykeltraşlar, ressamlar, hepimiz yeniden zanaatlara dönmeliyiz!